Domovská stránka » Zdraví rodiny » FROSCH: PÉČE O ZDRAVÍ RODINY I PLANETY
ADVERTORIAL

Značka Frosch se za více než 35 let působení na trhu stala průkopníkem v oblasti ekologicky šetrných produktů. Její čisticí a pečující prostředky s výrazným logem zelené žabičky nejsou totiž šetrné jen k pokožce, ale i k životnímu prostředí.

ANNA STOKLASOVÁ

Junior Brand Manager

Frosch baby

Každý rodič chce dopřát svému dítěti jen tu nejlepší péči. Baby řada Frosch tak nabízí hypoalergenní výrobky s aktivními přírodními složkami pečující o citlivou dětskou pokožku. Produkty jsou navíc šetrné nejen k pokožce, ale i k přírodě.

Frosch má navíc ve svém portfoliu i produkty bezpečné pro ty nejzranitelnější z nás – kojence, malé děti či alergiky. Například hypoalergenní prací prostředek na kojenecké prádlo je speciálně navržen právě pro ně.

FOTO: Frosch

Ekologie a zdraví

Značka Frosch si klade za cíl umožnit zákazníkům ekologický a zdravý životní styl, aniž by to znamenalo kompromisy v účinnosti či ceně. S Froschem může být každý den svěží a zdravý, bez ohrožení životního prostředí.

FOTO: Frosch

Revoluce v oblasti udržitelnosti

Inovace značky Frosch dosahují nových rozměrů se zaváděním 3R recyklovatelných sprejů. Frosch díky nim snížil množství plastových materiálů v obalech o 18 % a směřuje k výrobě sprejů z 100% recyklovaných materiálů. Díky těmto výrobkům mohou spotřebitelé aktivně přispět k ochraně planety, aniž by se omezovali na kvalitě zakoupeného produktu.

Všechny produkty z naší ekologické drogerie najdete ZDE

Vývoj a výroba produktů

Produkty Frosch jsou pečlivě zaměřeny na minimalizaci jejich negativního dopadu na životní prostředí. To dělá ze značky Frosch lídra mezi firmami ohleduplnými k životnímu prostředí v průběhu celého životního cyklu produktu.

Za svůj přístup a rozsáhlou snahu o inovace na poli udržitelnosti získal Frosch certifikáty jako EMAS, Green Brands a Eco label. Stojí za ní společnost Werner & Mertz, rodinná firma s více než 150letou tradicí, která také aktivně přispívá k ochraně životního prostředí. Její majitel, pan Reinhard Schneider, se snaží inspirovat i další firmy k uvedení cirkulární ekonomiky do praxe, např. používáním obalů z recyklátů.

Další článek